نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
بودایی های سریلانکا از بازگشت مسمانان آواره به کشورشان جلوگیری می­کنند.

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در شرایطی که هر روز خبرهای جدیدی از جنایات بودایی های میانمار بر ضد مسلمانان به گوش می رسد، این بار سخن از اقدام بودایی های سریلانکا در جلوگیری از مسلمانان آواره به کشورشان است؛ اقدامی که واکنش جمعیت علمای سریلانکا را برانگیخت.

جمعیت علمای سریلانکا از عموم مسلمانان سریلانکا خواست نسبت به ایجاد برخی محدودیت ها توسط هندوها برای بازگشت مسلمانان آواره از مناطق شرق به سرزمین های خود پس از 22 سال اعتراض کنند.

در بیانیه جمعیت علمای سریلانکا آمده است: مسلمانان سریلانکا همواره با مردم ملیتهای دیگر با دوستی و همدلی زندگی کرده اند و در عین حال به فرهنگ و قوانین کشور خود هم احترام می­گذارند. با وجود تلاش های زیاد رهبران سیاسی برای مطالبه حقوق مسلمانان، باز هم برخی از نیروهای هندو مانع این امر می­شوند و مسلمانان باید صدای خود را در برابر این افراد بلند کنند.

مجمع اسلامی سریلانکا نیز تظاهراتی را روز جمعه در تمام نقاط این کشور برای محکوم ساختن ممانعت این نیروهای هندو از بازگشت مسلمانان آواره ترتیب داده اند. این جمعیت از تمام مسلمانان خواسته این مظلومان را با دعای خود یاری کنند.


 





:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: